Новите и подобрени неща са описвани на много места и няма да ги изброявам.
Един от фактите, който мен ме грабна най-много, е подобрената поддръжка на моя трансивър: Yaesu FT-847. Работейки със старата версия на софтуера програмата реагираше с голямо закъснение на промяна на честотата от трансивъра. Врътнеш копчето, започнеш да пишеш инициал... и чак тогава програмата мръдне честотата и вземе та ти изтрие въведения инициал.... Следната" хватка" работеше, но беше доста досадно: пуска се програмата, настроена за 847 и след като направи връзка с радиото, се преконфигурира за работа с 817 и нещата ставаха...
Последните няколко дена забелязах (и не само аз ..) няколко други проблема, които изпратих на разработчиците
1. При генериране на кабрило отчета предаденият exchange сe записва, например като 599 00 вместо: 599 SF . Това предполагам касае само LZ участниците. Това не е голяма болка, освен ако не пропуснете да огледате файла преди да го изпратите за проверка. Тогава Бойчо LZ1BJ трябва или да го върне за преработка или да го коригира сам. А работата става с най-простия текстов редактор, даже и с Notepad: аз навсякъде замених стринга "LZ7Z 599 00" с "LZ7Z 599 SF", а "LZ7Z 59 00" - с "LZ7Z 59 SF"
2. На новата версия не работи педалът ( footswitch ).
На запитването получих следния отговор:
Странно... при условие, че функцията на педала като ENTER при ESM (Enter Sends Message) , работа на CW или като NORMAL при SSB много улеснява оператора. И двата случая ефектът е сходен - остава ви свободен един от горните крайници, и той може да се използва или да се въртят копчетата с него, или да си вземете чашата с кафе или просто да се почешетеVictor,
Sorry, the footswitch code hasn't been re-written yet. There is just too
many other things that need to be addressed.
The demand is very low. You are the 4th person that sent an email. There
have been over 19,300 downloads of the program from one website.
John, K3CT
Почти съм убеден, че тази възможност се познава от малък процент потребители на програмата, а се ползва явно от още по-малко...